الجمعة، 25 سبتمبر 2015

سفرت خلاص ............... تحياتي /خالدالشاعر


سفرت خلاص ،،،،،،ياكل الناس ،،،،،،،،عشان اعيش لان مفيش فلوس ولا ماس ،،،،،،،،رحت الامارات بمطارشارقة ،،،،،،،شايف عربات ،،،،رايحة وجاية ،،،،،،،ركبت لعجمان بلد الام ،،،،،،ياكل الناس ،،،،،،،،عشان اعيش لان مفيش فلوس ولا ماس ،،،،،،،،رحت الامارات بمطارشارقة ،،،،،،،شايف عربات ،،،،رايحة وجاية ،،،،،،،ركبت لعجمان بلد الامن ،،،وقبلت كفيلى بأمل وحماس ،،،،،سفرت خلاص،،،،،،كان اول يوم وانا فى الغربة ،،،،،حاسس بالوحدة وحاجة صعبة ،،،،وانا راحل عن اهلى وبلدى وعن بيتى ومراتى وولدى ،،،،اصعب احساس ،،،،اصعب احساس ،،،،،سفرت خلاص ،،،،،لوبيدى ارجع لبلادى ،،،،،واحضن فى ترابهادى فؤادى ،،،،،لاكن حالتى ماتسمحشى ،،،،والحال من بعضة وعلى الراس ،،،،،،سفرت خلاص،،،،،ادعولى يااهلى ويااصحابى ،،،،،،بالشئ اللى يصبر قلبى ،،،،،وانا من قلبى ،،،،بعلن حبى ،،،ليكم ،،ولامى اعزالناس ،،،،،كلمات عن نفسى بالفعل معلش اذاكنت مقصرمعاكم وفي تعليقى لمنشوراتكم اونشرمنشوراتى لديكم وحشتونى اوي اناحاليآ في الامارات ،،،تحياتي /خالدالشاعر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق