?المهم حبك عايش في قلبي؟
?اعتذار؟
?جابر عبدالقادر؟
??اعتذر عن كل كلمة قلتها ليكي
اعتذر لكل ابتسامه كانت من قلبي ليكي
اعتذر عن كل دقه في قلبي كانت بتنادي عليكي
اعتذر لكل نظرة نظرت فيها اليكي
اعتذر عن حبي الذي كان عمري ليكي
اعتذر عن همسه كنت اهمس بيها مع نفسي عليكي
اعتذر عن كل لمسها كانت تلمس ايديكي علشان لا اعرف غيرك
اعتذر لكل حلم كنت احلم بي وانتي معايه
اعتذر لكل مكان كنتي معايه فيه
اعتذر لكل حبه رمل كتبت عليها اسمك
اعتذر لكل موج بحر كنت افتكرها انتي
اعتذر لكل نفس من انفاسي علشان كنت افتكرها انتي
اعتذر لكل عاشق احتار في حبيب قلبه
اعتذر لكل شيئ حصل مني حلو ليكي؟؟
ليس حبي ليكي ندم لا انا اتعلمت
منك عدم الوفاء لكل انثي في الكون
اتعلمت منك عدم الصدق من انثي تتحدث عن الحب
اتعلمت منك باني يكون قلبي مثل الحجر
اتعلمت منك القسوة في التعامل مع الانثي
اتعلمت منك عدم الكلمه الجميل لكل انثي
اتعلمت منك عدم الصرف واكون بخيل علي الانثي
اتعلمت منك عدم الحب الصادق مع الانثي
اتعلمت منك الحب المزيف الذي تقع فيها الانثي
اتعلمت منك باني اجرح الانثي قبل ان تتسبب لي الوجع والحيره؟؟
?جابرعبدالقادر؟
?جابر عبدالقادر؟
??اعتذر عن كل كلمة قلتها ليكي
اعتذر لكل ابتسامه كانت من قلبي ليكي
اعتذر عن كل دقه في قلبي كانت بتنادي عليكي
اعتذر لكل نظرة نظرت فيها اليكي
اعتذر عن حبي الذي كان عمري ليكي
اعتذر عن همسه كنت اهمس بيها مع نفسي عليكي
اعتذر عن كل لمسها كانت تلمس ايديكي علشان لا اعرف غيرك
اعتذر لكل حلم كنت احلم بي وانتي معايه
اعتذر لكل مكان كنتي معايه فيه
اعتذر لكل حبه رمل كتبت عليها اسمك
اعتذر لكل موج بحر كنت افتكرها انتي
اعتذر لكل نفس من انفاسي علشان كنت افتكرها انتي
اعتذر لكل عاشق احتار في حبيب قلبه
اعتذر لكل شيئ حصل مني حلو ليكي؟؟
ليس حبي ليكي ندم لا انا اتعلمت
منك عدم الوفاء لكل انثي في الكون
اتعلمت منك عدم الصدق من انثي تتحدث عن الحب
اتعلمت منك باني يكون قلبي مثل الحجر
اتعلمت منك القسوة في التعامل مع الانثي
اتعلمت منك عدم الكلمه الجميل لكل انثي
اتعلمت منك عدم الصرف واكون بخيل علي الانثي
اتعلمت منك عدم الحب الصادق مع الانثي
اتعلمت منك الحب المزيف الذي تقع فيها الانثي
اتعلمت منك باني اجرح الانثي قبل ان تتسبب لي الوجع والحيره؟؟
?جابرعبدالقادر؟


ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق