بكره ايه ..... بقلم .... محمد كشك
بكره ايه
........
كل يوم انده و أقول
ليه غيابك عنى يطول
ليه يا قلبى تكتب عليه
كل صفحه فيها خوف
أمتى تيجى كلمه منك
تبقى فيها كل الحروف
كل ليل بيجينى فجأه
ببقى خايف من الرجوع
ولما يجينى تانى بكره
تلتئم تانى الجروح
..... ..... .....
كلماتى
محمد كشك
26/10/2 015
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق